Stały wzrost wydatków na marketing e-mailowy

Prawie 3/4 e-mailowych marketerów z USA zamierza w bieżącym rokuprzeznaczyć na marketing w poczcie e-mail tyle samo lub więcejpieniędzy w porównaniu z rokiem 2007.

km
km
Udostępnij artykuł:

10 procent respondentów zamierza w porównaniu z ubiegłym rokiemzwiększyć tutaj swoje budżety 1,5-krotnie - informuje na swojejstronie internetowej eMarketer, powołując się na raport firmybadawczej MarketingSherpa. O kilka procent swoje budżety planujezwiększyć 22 procent, dwa razy więcej pieniędzy przeznaczy nae-mailowy marketing 7 procent, a ponad dwukrotnie swoje wydatkizamierza zwiększyć 10 procent badanych.

Największa grupa - 25 procent respondentów - przeznaczy wobecnym roku tyle samo środków na marketing w poczcie e-mail co wroku 2007. O kilka procent swoje budżety zmniejszy 2 procent, opołowę 1 procent, a 1/4 z tego co w minionym roku przeznaczy tutajtakże 1 procent badanych. 17 procent uczestników badania jeszczenie wiedziało czy zdecyduje się tutaj na jakieś zmiany, a 6 procentnie chciało odpowiedzieć na pytania w tym zakresie.

Z kolei eMarketer prognozuje, że w bieżącym roku wydatki namarketing e-mailowy w USA zwiększą się o 5,1 procenta, a wkolejnych latach wzrost wyniesie 1,6 procenta (2009), 3,2 procenta(2010) oraz 1,5 procenta (2011).

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej