Starcom Mediavest Group z budżetem telewizyjnym Answear.com

Firma WearCo wybrała agencję Starcom Mediavest Group do obsługi swojego internetowego sklepu odzieżowego Answear.com w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w telewizji. Pierwsza kampania, którą dla Answear.com zrealizuje SMG, rozpocznie się w listopadzie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom Mediavest Group z budżetem telewizyjnym Answear.com

SMG zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji w stacjach telewizyjnych oraz planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji do jesiennej kampanii. Agencja już rozpoczęła pracę dla nowego klienta. Kampania wystartuje w listopadzie. Oprócz rynku polskiego będzie również prowadzona w Rumunii, Czechach i na Słowacji.

- Zależało nam na wyborze agencji, która zrozumie cele biznesowe naszej marki i w oparciu o te potrzeby przygotuje strategię i plan komunikacji Answear.com w telewizji. Oczywiście ostateczny sukces zależy od obu czynników: jakości kreacji spotu oraz precyzyjnie zaplanowanych emisji, ale wierzymy, że dzięki SMG jesteśmy świetnie przygotowani do naszych jesiennych planów reklamowych - uzasadniła Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.com

Wartość kontraktu nie została ujawniona.

Obsługą reklamową Answear.com od września br. zajmuje się agencja San Markos.

W sierpniu br. Answear.com odwiedziło 964,4 tys. polskich użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe