Starcom z Andreas Stihl

Dom mediowy Starcom, należący do grupy Starcom MediaVest w Polsce, rozpoczyna współpracę z firmą Andreas Stihl Sp. z o.o., producentem i dystrybutorem urządzeń do pracy w lesie, parku i ogrodzie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Starcom zajmie się planowaniem i zakupem telewizji dla nowego klienta.

 - Ofertę firmy Starcom wybraliśmy po szczegółowej analizie. Przygotowana przez Starcom propozycja kampanii TV na chwilę obecną wydaje się najlepiej spełniać nasze oczekiwania – powiedział Mariusz Walter, kierownik działu marketingu firmy Andreas Stihl Sp. z o.o.

Wartość budżetu reklamowego, którego dotyczy współpraca nie została ujawniona. Dotychczas marka STIHL była w zakresie planowania i zakupu mediów obsługiwana przez dom mediowy Optimum Media OMD.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show