SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom zajmie się digitalową obsługą Piątnicy

Firma mleczarska OSM Piątnica rozstrzygnęła przetarg na digitalową obsługę mediową swoich produktów. Do długoterminowej współpracy wybrano agencję mediową Starcom (Publicis Media), która odpowiadać będzie za działania digital dla wszystkich kategorii produktowych firmy.

Starcom będzie odpowiedzialny za działania w zakresie obsługi kampanii digital obejmującej video, programmatic display i social media.

- O wygranej Starcomu przesądziło przede wszystkim partnerskie i probiznesowe podejście, wpierane przez całkowitą transparentność oferty. Agencja pokazała swoje kompetencje nie tylko mediowe, ale też narzędziowe i analityczne. Dobre wrażenie zrobiła zaproponowana strategia, szczególnie zidendywidualizowane podejście do poszczególnych  kategorii produktowych. Widać, że Starcom to agencja, która rozumie lokalne marki - mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu OSM Piątnica.

Pierwsza kampania realizowana przez Starcom w internecie dla OSM Piątnica ruszy w drugiej połowie maja i będzie wspierała działania reklamowe Serka Homogenizowanego z Piątnicy w telewizji, gdzie spot emitowany jest od 4 maja.

Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.

 

Dołącz do dyskusji: Starcom zajmie się digitalową obsługą Piątnicy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Konsekwentnie
Starcom i transparentność użyte w jednym zdaniu. Nawet to trochę urocze :-)
odpowiedź