SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Startuje wakacyjna kampania Osiedla Europejskiego

Rozpoczęła się prasowa kampania reklamowa Osiedla Europejskiego.Akcja nawiązująca do wakacji jest podzielona na dwie odsłony:teaserową i zasadniczą.

Teaserowa część kampanii reklamowej krakowskiego OsiedlaEuropejskiego wykorzystuje trzy layouty z hasłami-pytaniami"Wakacje z rodziną?", "Udany urlop?" i "Luksusowy hotel?".Natomiast zasadnicza odsłona akcji pokazuje zalety tego miejsca. -Teasery mają budzić pozytywne, wakacyjne skojarzenia, które wewłaściwej części kampanii okazują się promować nie ofertę urlopową,tylko Osiedle Europejskie - opisuje Anna Jastrzębska, accountmanager w agencji DEMO Effective Launching, która przygotowaławszystkie layouty.

osiedleeuropejskie

Akcja od początku czerwca jest prowadzona w małopolskiej prasielokalnej (Krakowski Rynek Nieruchomości, Gazeta Wyborcza, DziennikPolski, Małopolski Przegląd Nieruchomości). Planowaniem i zakupemmediów na potrzeby kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia -zajął się dom mediowy PRO Media House.

Dołącz do dyskusji: Startuje wakacyjna kampania Osiedla Europejskiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl