Steffen Möller reklamuje maszynki Wilkinson jako „numer 1 w Niemczech”

W internecie i sklepach startuje kampania reklamowa maszynek do golenia Wilkinson z udziałem Steffena Möllera. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wilkinson.  Numer 1 w Niemczech!” przygotowały i realizują firmy Lubię to, MEC, Graf i Studio Prowokacja.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W kampanii maszynek Wilkinson Steffen Möller przekonuje, że golenie może być przyjemne. Udział Möllera, aktora i satyryka, znanego głównie z programu „Europa da się lubić” i serialu „M jak Miłość”, jest spójny z przesłaniem akcji wyrażonym w haśle „Wilkinson. Numer 1 w Niemczech!”. Kampania podkreśla, że popularność tej marki w Niemczech gwarantuje wysoką jakość jej produktów.

Reklamom towarzyszy akcja sprzedażowa oparta na modelu „Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy”.

Kampania obejmuje przede wszystkim internet (reklamy displayowe, działania na facebookowym profilu Wilkinsona, serwis SatysfakcjaWilkinson.pl) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Akcja potrwa do końca sierpnia.

grafika

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Lubię to - Social Media Agency, która realizuje też działania na Facebooku. Za produkcję materiałów POS i koordynację promocji konsumenckiej odpowiada agencja reklamowa Graf, działania public relations prowadzi agencja Studio Prowokacja, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu