SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego liczy ugodę z PocztąPolską

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego zaproponowało PoczciePolskiej ponowne przystąpienie do stowarzyszenia.

Dyrektor Generalny SMB Piotr Pokrzywa spotkał się na początkupaździernika z przedstawicielami narodowego operatora pocztowego wtej sprawie. Podczas spotkania Pokrzywa zaproponował polubownerozwiązanie sporu, który toczy się od 3 lat - podano wkomunikacie.

Poczta Polska była jednym z członków-założycieli StowarzyszenieMarketingu Bezpośredniego. Jednak 3 lata temu operator podjąłdecyzję o odejściu z organizacji. Decyzja ta miała związek zzarzutami SMB wobec Poczty Polskiej o prowadzenie praktykmonopolistycznych i nieprawidłowościach we wprowadzaniu nowychtaryf.

"Stale przyglądamy się działaniom Poczty Polskiej. Dostrzegamyszereg zmian w tej firmie, które skutkują lepszym otwarciem się narynek. Poczta Polska jest ważnym graczem na rynku marketingubezpośredniego dlatego postanowiliśmy, że przyszedł czas nazakończenie sporu, który w niczym nie pomaga rynkowi" - wyjaśniaPiotr Pokrzywa.

Poczta Polska zadeklarowała udzielenie odpowiedzi dotyczącejponownego wstąpienia do SMB oraz zaproponowania obszarówwspółpracy, do końca października.

Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego liczy ugodę z PocztąPolską

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl