Monika Brodka wciela się w bohaterów „Stranger Things” w spocie Netflixa (wideo)

W nowym polskim spocie serialu „Stranger Things” Netflixa występuje piosenkarka Monika Brodka. Jest wystylizowana na głównych bohaterów tej produkcji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie Monika Brodka przegląda się w lustrze i przekornie zastawia, czemu różni ludzie mówią jej, że przypomina dzieci będące głównymi bohaterami „Stranger Things”.

Po czym lustrze pokazywana jest w stylizacjach na troje dziecięcych postaci ze „Stranger Things”: Willa Byersa, Dustina Hendersona i Eleven. Towarzyszy temu kolorystyka i muzyka z tego serialu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/stranger-things-3-z-rekordem-w-netfliksie-ponad-40-milionow-odtworzen-w-ciagu-czterech-dni-dlaczego-jak-obejrzec,7170876178208897a ##

To kolejna polska reklama wspierająca trzeci sezon „Stranger Things”. Poprzedni nawiązywał do programu „Nie do wiary” emitowanego przed laty w TVN, produkcję promują też wielkoformatowe murale w Warszawie, Poznaniu i Gdańsku.

 

„Stranger Things 3” od 4 lipca

Trzeci sezon „Stranger Things” pojawi się na Netfliksie 4 lipca, jego zwiastun w marcu br. w ciągu tygodnia obejrzano 22 mln razy, co jest rekordem w historii tej platformy. Z serialem związana jest nowa kampania reklamowa Coca-Coli prowadzona w USA. Natomiast Microsoft zapowiedział udostępnienie aplikacji o nazwie Windows 1.11 nawiązującej do pierwszej wersji systemu operacyjnego Windows pochodzącej z połowy lat 80., kiedy rozgrywa się akcja „Stranger Things”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-pokaze-glee-i-dom-z-papieru-kontynuacje-sex-education-czy-milosci-smierci-i-robotow-lista-premier-2019,7171052509185665a ##

W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował wzrost wpływów o 22 proc. do 5,42 mld dolarów oraz 344 mln dolarów zysk netto. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników. Pod koniec kwietnia firma poinformowała, że zwiększy swoje zadłużenie o 2 mld zł, a środki te zostaną przeznaczone na realizację nowych treści i zakup licencji do zewnętrznych produkcji.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w maju br. przeglądarkowa wersja Netflixa zanotowała w Polsce 2,89 mln realnych użytkowników i 42,08 mln odsłon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]