Ströer stawia na kampanie dwutygodniowe

W ofercie Grupy Ströer na przyszły rok pojawił się dwutygodniowy model rozliczania kampanii. Firma uzasadnia to pozytywnymi wynikami fikcyjnej akcji testowej „Wypożyczalnia krów”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dwutygodniowy model rozliczania kampanii to nowość na polskim rynku reklamy outdoorowej. Obecnie zdecydowanie najczęściej realizowane są bowiem akcje trwające miesiąc.

Grupa Ströer zdecydowała się wprowadzić model dwutygodniowy po testowej kampanii outdoorowej „Wypożyczalnia krów”, którą przeprowadziła w październiku br. Akcja reklamująca fikcyjną usługę i odsyłająca do jej strony internetowej w Trójmieście trwała przez dwa tygodnie, a w Poznaniu przez miesiąc. Internetowy sondaż realizowany przez Gemiusa pokazał, że w trzecim i czwartym tygodniu kampanii nie nastąpił już wyraźny wzrost świadomości reklamowanej marki. W związku z tym – oraz na podstawie obserwacji z rynków zagranicznych – wysunięto wniosek, że na outdoorze efektywniej jest prowadzić akcję reklamową przez dwa tygodnie.

W przyszłorocznej ofercie Grupy Ströer obowiązują też rabaty za szybkie zarezerwowanie nośników. Jeśli reklamodawca podpisze umowę w ciągu 8 dni od otrzymania oferty, zapłaci 3 proc. mniej, a jeśli na minimum 4 miesiące przed rozpoczęciem kampanii – 10 proc. mniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję