Strony Google najpopularniejsze w Ameryce Łacińskiej

W kwietniu bieżącego roku z internetu w Ameryce Łacińskiejkorzystało 61,6 miliona osób.

km
km
Udostępnij artykuł:

Największą grupę - 19,3 miliona - stanowili tutaj mieszkańcyBrazylii - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na danefirmy badawczej comScore.

Nastepne pod tym względem były: Meksyk (11,8 milionainternautów), Argentyna (8,4 mln), Chile (5,3 mln), Kolumbia (3,3mln), Wenezuela (1,6 mln) oraz Portoryko (854 tysiące).

Średnio internauci z Ameryki Łacińskiej przeznaczyli w kwietniuna surfowanie po sieci 28,6 godziny. To sporo więcej w porównaniuze średnią dla całego świata, która wyniosła 25,7 godziny. Womawianym regionie najwyższą średnia zanotowano w Argentynie (32,4godziny), Wenezueli (31,5 godz.) i Brazylii (30,2 godz.).

Najpopularniejszą własnością internetową w Ameryce Łacińskiejbyły w kwietniu strony należące do Google, które zanotowały 55,3miliona unikalnych wizyt. Wyprzedziły one tutaj kolejno stronynależące do: Microsoftu (54,9 miliona unikalnych wizyt), Yahoo(38,6 mln), MercadoLibre (27,5 mln), Wikipedii (26,3 mln), TerraNetworks (25,9 mln), UOL (16,7 mln), Orange (15,2 mln), WordPress(14,6 mln) oraz HI5.COM (12,8 mln).

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu