SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Strony Next Infor rok po roku: wieszjak.pl mocno w górę, infor.pl w dół

Wśród serwisów Grupy Next Infor w 2011 roku zdecydowanie największy wzrost odwiedzalności zanotował wieszjak.pl. Natomiast mniej użytkowników odsłon miały infor.pl, gotujmy.pl i rynekmedyczny.pl.

Strony Next Infor rok po roku: wieszjak.pl mocno w górę, infor.pl w dół

Z danych Megapanel PBI/Gemius przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że wieszjak.pl jest obecnie zdecydowanie najpopularniejszym serwisem Grupy Next Infor - w styczniu br. odwiedziło go 2,2 mln użytkowników, wykonując 15 mln odsłon. Przy czym jeszcze więcej odsłon - prawie 17 mln - zanotował dziennik.pl, który podobnie jak gazetaprawna.pl i infor.pl miał po ponad milion real users. Przy czym przeciętny użytkownik spędził na dziennik.pl prawie dwa razy więcej czasu niż średni użytkownik wieszjak.pl czy gazetaprawna.pl, a o jedną trzecią więcej niż w przypadku infor.pl.

>>> Megapanel ze stycznia: Onet wyprzedził YouTub’e, Facebook z rekordem 
 

TOP10 serwisów Grupy Next Infor w styczniu br. (Megapanel PBI/Gemius)
lp.serwisużytkownicy (real users)odsłony krajowe ogółemczas [godz]średni czas na użytkownika [godz:min:s]zasięg
1wieszjak.pl2 259 59715 089 278280 01600:07:2611,79%
2gazetaprawna.pl1 393 7389 862 445183 78600:07:557,27%
3infor.pl1 286 25510 413 279222 86700:10:246,71%
4dziennik.pl1 216 51816 861 181268 66400:13:156,34%
5gotujmy.pl908 5945 766 45180 79700:05:204,74%
6commed.pl730 4912 195 56042 68800:03:303,81%
7rynekmedyczny.pl683 1044 466 09056 74300:04:593,56%
8di.com.pl399 8971 484 79124 14000:03:372,09%
9forsal.pl350 3703 098 92656 73700:09:431,83%
10totalmoney.pl223 990---1,17%


W skali roku zasięg wieszjak.pl zwiększył się o 700 tys. real users i ok. 7 mln odsłon, a użytkownik przebywał w nim miesięcznie półtorej minuty dłużej. Przypomnijmy, że na początku ub.r. w serwis rozbudowano o podstrony dom.wieszjak.pl (więcej na ten temat) i zdrowie.wieszjak.pl (więcej). Spore wzrosty odwiedzialności zanotowały też dziennik.pl i di.com.pl (Dziennik Internautów).

Z drugiej strony infor.pl miał w styczniu br. ponad 150 tys. użytkowników i 1,6 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a gotujmy.pl i rynekmedyczny.pl - po ponad 100 tys. real users i 300 tys. odsłon mniej.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2012 roku

TOP10 serwisów Grupy Next Infor rok po roku (Megapanel PBI/Gemius)
lp.serwisI 2012I 2011
real usersodsłonyczas na RUreal usersodsłonyczas na RU
1wieszjak.pl2 259 59715 089 27800:07:261 559 3888 100 09300:05:55
2gazetaprawna.pl1 393 7389 862 44500:07:551 287 4128 599 50200:08:14
3infor.pl1 286 25510 413 27900:10:241 447 68212 007 84100:10:35
4dziennik.pl1 216 51816 861 18100:13:151 014 74016 136 07300:17:29
5gotujmy.pl908 5945 766 45100:05:201 010 9476 093 26000:05:26
6commed.pl730 4912 195 56000:03:30594 820--
7rynekmedyczny.pl683 1044 466 09000:04:59801 3354 797 57800:04:43
8di.com.pl399 8971 484 79100:03:37243 5881 231 46700:05:28
9forsal.pl350 3703 098 92600:09:43325 9041 805 87800:05:52
10totalmoney.pl223 990--122 371--


W skali roku miesięczny zasięg wszystkich stron Grupy Next Infor wzrósł o ok. 600 tys. real users
. Przy czym na początku ub.r. Grupa przejęła serwis commed.pl, a pod koniec - motoforum.pl. 

Grupa Next Infor w ciągu roku
 real userszasięg
I 20114 964 20327,25%
II 20115 058 37127,30%
III 20115 320 18328,48%
IV 20114 873 98125,63%
V 20114 840 08525,63%
VI 20114 690 97724,81%
VII 20114 818 97025,65%
VIII 20114 864 17225,97%
IX 20115 067 61226,94%
X 20115 237 03827,61%
XI 20115 240 75927,49%
XII 20114 981 16626,06%
I 20125 582 15529,11%


Prowadzeniem stron Grupy Next Infor zajmują się trzy różne spółki należące do Grupy Infor PL
. Next.pl (do połowy ub.r. funkcjonująca pod nazwą Infornext.pl) odpowiada za serwisy lifestylowe, specjalistyczne i społecznościowe (m.in. wieszjak.pl, czywiesz.pl, gotujmy.pl, rynekmedyczny.pl, commed.pl, motoforum.pl, prawnik.pl i prawnikow.pl), Infor Biznes - za strony ogólnotematyczne i biznesowe (dziennik.pl, di.com.pl, forsal.pl, gazetaprawna.pl, totalmoney.pl), a Infor Expert - za serwisy specjalistyczne wchodzące w skład portalu infor.pl.

Serwisy Grupy Next Infor w poszczególnych kategoriach tematycznych w styczniu br. (Megapanel PBI/Gemius)
lp.kategoriaużytkownicy (real users)odsłonyzasięg wśród internautów
1Biznes, finanse, prawo3 373 66234 551 66617,60%
2Styl życia2 760 00617 426 57714,40%
3Informacje i publicystyka1 149 11416 048 1925,99%


W skali roku to strony lifestyle’owe Grupy Next Infor najbardziej zyskały na zasięgu
- przede wszystkim dzięki wzrostowi odwiedzialności wieszjak.pl. Natomiast serwisy z kategorii informacji i publicystyki oraz biznesu, finansów i prawa zanotowały nieznaczne zmiany liczby użytkowników i odsłon oraz zasięgu procentowego.

Serwisy Grupy Next Infor w kategoriach tematycznych rok po roku (Megapanel PBI/Gemius)
lp.kategoriaI 2012I 2011
real usersodsłonyczas na RUreal usersodsłonyczas na RU
1Biznes, finanse, prawo3 373 66234 551 66617,60%3 258 06230 841 80417,89%
2Styl życia2 760 00617 426 57714,40%2 045 69613 449 06711,23%
3Informacje i publicystyka1 149 11416 048 1925,99%954 07615 245 9075,24%


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Strony Next Infor rok po roku: wieszjak.pl mocno w górę, infor.pl w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl