Sukces Discovery

3 Złote Nagrody w konkursie Promax Gold Awards dla Discovery

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Discovery Networks Europe zdobyło 3 Złote Nagrody w prestiżowym konkursie Promax & BDA European Awards 2004 za przeprowadzenie kreatywnych kampanii marketingowych w Polsce w roku 2003.

Podczas oficjalnej ceremonii rozdania nagród, która odbyła się w Rzymie 23 marca 2004 roku, DNE zostało nagrodzone w trzech kategoriach: Za Najlepszy Plakat/ Reklamę Zewnętrzną (The Best Poster/Outdoor Ad), za Najlepszą Reklamę Prasową Skierowaną do Konsumentów ( Best Print Ad for Consumer) oraz w kategorii Dodatkowy Materiał Promujący (the Best Collateral Material).

Za Najlepszy Plakat/ Reklamę Zewnętrzną (The Best Poster/Outdoor Ad) uznano kampanię zmiany wizerunku Animal Planet przeprowadzoną w Polsce we wrześniu ubiegłego roku, której znakiem charakterystycznym był olbrzymi pająk wspinający się po ścianie warszawskiego hotelu Metropol.

Kolejną Nagrodę, za Najlepszą Reklamę Prasową Skierowaną do Konsumentów ( Best Print Ad for Consumer) zdobyła zorganizowana w maju 2003 roku polska kampania "Zamach w Moskwie" (Moscow Siege).

Nagrodę w kategorii Dodatkowy Materiał Promujący (the Best Collateral Material) przyznano Discovery za europejską kampanię pocztówkową Odkrycie Nefretete, przeprowadzoną na przestrzeni sierpnia i września zeszłego roku.

W odpowiedzi na przyznane prestiżowe nagrody, Arthur Bastings, Senior Vice-President & General Manager na region Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu powiedział:

"Nasze starania, by w jak największym stopniu dostosowywać się do warunków lokalnych przejawiają się nie tylko w tłumaczeniach programów na języki regionalne, ale także w dostosowywaniu wszelkich działań do potrzeb danego rynku. Sukces przeprowadzanych lokalnie kampanii marketingowych zależy w dużej mierze od kreatywnego podejścia, ale również od poziomu wiedzy na temat rynku oraz specyficznych preferencji konsumentów. Mamy wspaniały zespół marketingu, który doskonale rozumie i zna potrzeby polskich widzów i cieszy nas, że zostało to zauważone i docenione przez tak znakomitą inicjatywę jak Promax & BDA European Awards."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?