Bukmachrzy Superbet i Fuksiarz partnerami Kanału Sportowego

Firmy bukmacherskie Superbet i Fuksiarz rozpoczynają współpracę z Kanałem Sportowym.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Współpraca zakłada między innymi promowanie marek bukmacherskich Superbet i Fuksiarz w czasie trwania najpopularniejszych programów i w serwisach społecznościowych Kanału Sportowego.

Superbet niedawno zaczął współpracować z Tomaszem Smokowskim, jednym z założycieli Kanału Sportowego. Inny z założycieli kanału, Krzysztof Stanowski, jest ambasadorem Fuksiarza od  początku startu tej marki w Polsce.

- Współpraca Superbet i Fuksiarza z Kanałem Sportowym to przełomowy krok, gdzie dwóch konkurujących ze sobą operatorów spotyka się przy wspólnym projekcie, by wyznaczać nowe standardy rywalizacji i jednocześnie budować przy tym indywidualną siłę swoich marek. Razem z Fuksiarz.pl chcemy pokazać, że codzienna biznesowa rywalizacja nie stoi na przeszkodzie wspólnym działaniom, wspierającym treści sportowe najwyższej jakości. Ogromnie cieszy nas też fakt dołączenia Tomka Smokowskiego do grona naszych ambasadorów – komentuje Adam Lamentowicz, Prezes Superbet.

- To logiczny krok naprzód, zarówno dla nas, jak i dla naszych partnerów. Widzimy duże korzyści ze wspólnych działań zarówno z Kanałem Sportowym, jak również z Superbet. Ta współpraca jest dla nas szansą do rozwoju, ale też dowodem na to, że mimo codziennego konkurowania, jesteśmy w stanie dojść do porozumienia dla osiągnięcia celu. Każda marka chce się rozwijać, chce rosnąć, a naszym zdaniem rozwój idzie w parze ze współpracą – dodaje prezes Fuksiarza, Marcin Szpalerski.

Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 820 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam ok. 2 tys. materiałów zanotowało łącznie 331 mln odtworzeń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali