SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Świat Kobiety' stracił pozycję lidera

We wrześniu 2008 roku wzrosła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej zyskał magazyn"Poradnik Domowy" (Agora SA), ale liderem w segmencie były "DobreRady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska)we wrześniu br. wyniosła 542 161 egz. i była o 12 proc. wyższa niżw analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Poradnik Domowy", któresprzedało się w ilości 500 277 egz. (wzrost o 14 proc.), a napozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer)ze sprzedażą ogółem na poziomie 458 029 egz. (spadek o 6proc.)

wrzesień

20082007
ZKDPSprzedażogółem
DobreRady542 161483 234
Poradnik Domowy500 277439 835
ŚwiatKobiety458 029488 995
Claudia396 706442 275
Olivia324 379321 160

Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Dobre Rady" (14 proc.).

2008

wrzesieńsierpień
ZKDPSprzedażogółem
DobreRady542 161475 948
Poradnik Domowy500 277482 367
ŚwiatKobiety458 029559 618
Claudia396 706422 681
Olivia324 379415 899

Dołącz do dyskusji: 'Świat Kobiety' stracił pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl