SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Świat się kręci” zyskał 100 tys. widzów, ale i tak przegrywa z konkurencją

Nowy sezon programu „Świat się kręci” ogląda średnio 1,15 mln osób, o 100 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok temu. TVP1 w czasie jego emisji przegrywa jednak walkę o widza z głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Agata Młynarska, fot. TVP Article

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 31 sierpnia do 21 października br. średnia oglądalność nadawanego w TVP w dni powszednie programu „Świat się kręci” wyniosła 1,15 mln osób. Przełożyło się to na 9,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 5,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło premierowe wydanie z 19 października br., które zainteresowało 1,43 mln osób.

Trzy topowe wydania programu „Świat się kręci”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

19-10-2015

1 431 656

10,49%

12-10-2015

1 431 637

10,76%

15-10-2015

1 413 338

10,33%

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Świat się kręci” zyskał 100 tys. widzów, ale spadł jego udział w rynku telewizyjnym w grupie 16-49. Wówczas talk-show gromadził bowiem średnio 1,05 mln oglądających, co przekładało się na odpowiednio 8,88 proc. oraz 5,37 proc. udziału.

TVP1 w czasie nadawania magazynu przegrywa obecnie walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN nadający wówczas „Szpital” i „Fakty”, który osiąga w tym paśmie 19,58 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat („Pierwsza miłość” i „Wydarzenia”; 18,43 proc.), a trzecia jest TVP2 (gł. „Sport telegram”, „Pogoda” i „Jeden z dziesięciu”; 9,80 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest Polsat przed TVN.

Konkurencja w czasie emisji magazynu

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN

2 326 583

19,58%

18,77%

Polsat

2 190 127

18,43%

22,44%

TVP2

1 164 942

9,80%

6,32%

TVP1 - Świat się kręci

1 145 473

9,64%

5,04%


Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 11,79 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Świat się kręci” zyskał 100 tys. widzów, ale i tak przegrywa z konkurencją

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FRYK
Ja tam zaczalem ogladac, jakos nabrali oglady i coraz fajniejsze sprawy sa poruszane. Lubie ten program
18 12
odpowiedź
User
XYZ
Najlepszy program Jeden z dziesięciu na 3 miejscu
14 13
odpowiedź