SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń awansowali w Leo Burnett

Sylwia Rękawek-Michoń, senior art director i Patryk Michoń, senior copywriter, awansowani w agencji reklamowej Leo Burnett. Oboje objęli stanowiska creative group head.

Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk MichońSylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń

Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń jako team kreatywny kierują zespołem Orange, składającym się z trzech teamów kreatywnych oraz zespołem social mediowym. Odpowiadają za kampanie 360 stopni realizowane dla Orange Polska.

Dotychczas raportowali do Jacka Szuleckiego – szefa kreacji, który z końcem października rozstał się z agencją. W tej chwili nadzór nad ich pracą ma Maciej Porębski, executive creative director.

Sylwia Rękawek-Michoń do Leo Burnett wróciła w marcu tego roku, po pięcioletniej przerwie. Razem z Patrykiem Michoniem tworzą team kreatywny od 2013 roku. Z kolei Patryk Michoń do zespołu Leo Burnett dołączył w styczniu br. Poprzednio pracował w agencji Memac Ogilvy Doha w Katarze.

 

 

Dołącz do dyskusji: Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń awansowali w Leo Burnett

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl