1,47 mln widzów wiosennych odcinków programu „Szansa na sukces. Opole 2020”. TVP2 zdecydowanym liderem

Program „Szansa na sukces. Opole 2020” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,47 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż rok temu. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska nadal była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,74 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,47 mln widzów wiosennych odcinków programu „Szansa na sukces. Opole 2020”. TVP2 zdecydowanym liderem
Jury „Szansa na sukces. Eurowizja 2020”; fot. TVP

Widowisko „Szansa na sukces. Opole 2020” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 1 marca do 5 kwietnia i od 3 do 31 maja 2020 roku (program miał kilkutygodniową przerwę z powodu pandemii COVID-19). Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,47 mln osób, co przełożyło się na 12,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,01 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,66 mln oglądających, produkcja zgromadziła 22 marca.

grafika

Dla porównania, całą wiosenną edycję programu - zatytułowaną „Szansa na sukces. Opole 2019” (emisja w okresie od 7 kwietnia do 19 maja) - oglądało o 250 tys. widzów więcej - było to średnio 1,72 mln osób, co przełożyło się na 16,86 proc. udziału w 4+, 11,06 proc. w 16-49 oraz 12,18 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-star-voice-gwiazdy-maja-glos-tvp2-liderem,7170733621291137a ##

TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Opole 2020” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 6,41 proc. Trzecia była TVP1 (5,76 proc.), a czwarty - TVN (5,13 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem, ale przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach była mniejsza.

grafika

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2020” wyniosły 2,74 mln zł. Rok temu było to 3,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej