SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Szczepan Twardoch „korzysta z miasta”, promując Mobilny Portfel w Raiffeisen Polbank (wideo)

Pisarz i publicysta Szczepan Twardoch występuje w nowej kampanii Raiffeisen Polbank z cyklu „Miastonauci”, stworzonej i realizowanej przez agencję Opus B. W akcji promowany jest Mobilny Portfel.

Szczepan Twardoch Article

W reklamach Szczepan Twardoch opowiada o swoich relacjach z Katowicami. Kampania podkreśla, że oferowana przez aplikacja Mobilny Portfel umożliwia zapłacenie telefonem za zakupy, parking czy bilety komunikacji miejskiej

- Mimo, że statystyki czytelnictwa w Polsce nie zachwycają, to literatura i jej twórcy wciąż potrafią budzić emocje nieporównywalne z innymi gałęziami kultury. Szczepan Twardoch łączy najwyższy poziom literacki z wyrazistym osobistym stylem i zarazem mocno kojarzy się z dwoma środowiskami miejskimi: Warszawą oraz aglomeracją Śląską. Przyznaje się zresztą do pewnego rozerwania między tymi dwoma przestrzeniami i do ambiwalentnego stosunku do miast w ogóle. I to ta dychotomia uczuć zainspirowała naszą nową kampanię - uzasadnia udział pisarza w kampanii Kuba Janicki, creative director w Opus B.

 

W poprzedniej kampanii Raiffeisen Polbank z cyklu „Miastonauci” wystąpili Mariusz Goli i Anna Maksymiuk-Szymańska. Promowali kredyt gotówkowy Pierwsza Pożyczka.

Nowa akcja reklamowa potrwa do 30 września. Obejmuje telewizję (TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, szereg stacji tematycznych), internet (Facebook, Instagram, YouTube i Spotify, influencer marketing, reklamy display i rich media na popularnych portalach), kina, outdoor (citylighty i nośniki w warszawskim metrze, murale w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie i Wrocławiu) oraz oddziały Raiffeisen Polbank (materiały BTL).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Opus B. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a produkcją zajął się Bomaye Production House.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Szczepan Twardoch „korzysta z miasta”, promując Mobilny Portfel w Raiffeisen Polbank (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jozef Buncol
Dzięki za info. Będę pamiętać, żeby omijać ten bank szerokim łukiem.
10 3
odpowiedź
User
noet
wydumane.
4 1
odpowiedź
User
s3
Reklamowa incepcja: Twardoch jest przecież ambasadorem marki Mercedes
3 0
odpowiedź
User
Hehe
Dawno nie widziałem gorszej komunikacji banku. Tragedia!!!
8 2
odpowiedź
User
Lelaj
Reklamowa incepcja: Twardoch jest przecież ambasadorem marki Mercedes
świetna reklama
4 1
odpowiedź
User
Ivo
Mam wrażenie że to bardziej reklama pana Twardocha niż banku. Podobnie jak w przypadku tego kujonowatego mądrali z reklam banku Milennium.
3 3
odpowiedź
User
maxxx golonko
niedługo Raiffeisen zostanie wchłonięty przez BGŻ BNP Paribas
3 0
odpowiedź
User
Ivo2
Mam wrażenie że to bardziej reklama pana Twardocha niż banku. Podobnie jak w przypadku tego kujonowatego mądrali z reklam banku Milennium.
Tylko, że tamte spoty działają. A ten nie ma prawa.
6 1
odpowiedź
User
Ola
Fajnie, że do reklam zaczynają być angażowani pisarze, a nie jedynie celebryci znani z tego, że są znani. Twardoch nie jest moim ulubionym pisarzem, ale wykonuje dobrą robotę i dobrze, ze jest to doceniane.
1 6
odpowiedź
User
Kaa
Twardochowi chyba pomyliły się banki - z racji swego śląskiego nacjonalizmu powinien raczej być twarzą ING Banku Śląskiego, ewentualnie jakiegoś lokalnego SKOK-u.
5 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing