SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szkło kontaktowe” wygrywa z „W tyle wizji”. Udany start „W tyle wizji ekstra”

W jesiennej ramówce codziennych wieczornych satyryczno-komentatorskich programów więcej widzów ma „Szkło kontaktowe” TVN24, które ogląda 651 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” TVP Info śledzi 394 tys. osób, a „W tyle wizji ekstra” - 427 tys.

fot. tvn Article

Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 1 września do 6 listopada 2016 roku wyniosła 651 tys. osób. Przełożyło się to na 5,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,29 proc. w grupie 16-49 oraz 2,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement  przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. (tj. od 1 września do 6 listopada 2015) widownia audycji wzrosła o 166 tys. osób. Wówczas „Szkło kontaktowe” gromadziło 485 tys. oglądających (odpowiednio 4,09 proc., 1,69 proc. oraz 2,09 proc. udziału).

TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) od 1 kwietnia br. emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. W okresie od 1 września do 6 listopada br. audycję tę oglądało średnio 394 tys. widzów, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 3 proc., 0,64 proc. oraz 1,36 proc.

Z kolei „W tyle wizji ekstra” od początku emisji, czyli od 3 października br. (emisja w dni powszednie o 22.30, tuż po „W tyle wizji”) śledzi średnio 427 tys. osób, co daje TVP Info odpowiednio 3,85 proc., 0,70 proc. oraz 1,50 proc. udziału.

Dla porównania, TVP Info w analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji „W tyle wizji” i „W tyle wizji ekstra” pokazywała „Panoramę dnia”, która gromadziła średnio 391 tys. widzów (odpowiednio 3,09 proc., 1,55 proc. oraz 1,98 proc. udziału).

Tytuł

Kanał

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

01.09.2016 - 06.11.2016

SZKLO KONTAKTOWE /PROG. PUBL. POL./

TVN24

650 838

5,44%

68 308

1,29%

181 676

2,36%

W TYLE WIZJI /PROG.SATYR./

TVP INFO

393 957

3,00%

36 188

0,64%

112 324

1,36%

W TYLE WIZJI EXTRA /PROG.SATYR./

TVP INFO

427 294

3,85%

34 662

0,70%

108 230

1,50%

Wirtualnemedia.pl

01.09.2015 - 06.11.2015

PANORAMA DNIA

TVP INFO

390 886

3,09%

88 041

1,55%

160 822

1,98%

SZKLO KONTAKTOWE /PROG. PUBL. POL./

TVN24

484 632

4,09%

90 654

1,69%

160 816

2,09%

„Szkło kontraktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu są: Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz, Marek Przybylik, Grzegorz Markowski. Ponadto w kwietniu br. do prowadzenia audycji po kilku latach przerwy powrócił Kamil Dąbrowa, a od lipca br. nowym komentatorem audycji jest Michał Kempa.

„W tyle wizji” to nowy program satyryczny komentujący bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego. Oprócz niego program na zmianę prowadzą Łukasz Warzecha, Dorota Łosiewicz, Rafał Ziemkiewicz, Wiktor Świetlik, Stanisław Janecki, a od listopada br. również Magdalena Ogórek.

Z kolei „W tyle wizji extra” to dodatkowa część „W tyle wizji”, w której jest więcej rozmów telefonicznych z widzami i opinii od nich niż w zasadniczej części programu. Obie części audycji danego dnia są prowadzone przez tę samą dwójkę dziennikarzy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” wygrywa z „W tyle wizji”. Udany start „W tyle wizji ekstra”

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ffl
Spójrzcie na różnice w wynikach wszystkich tych programów w grupach 16-49 i 16-59. A niby tylko 10 lat dodali...
28 9
odpowiedź
User
jajaja
musze zjeść ta ogorek może będzie smaczny
25 16
odpowiedź
User
ani grosza
Jest istotna różnica pomiędzy odbieraniem telefonu z taśmy, a rzeczywistym rozmówcą z którym czasami jest nieprzyjemna przeprawa. W pierwszym przypadku trzeba bardzo nisko upaść aby tworzyć narzędzie socjotechniczne od samego początku i mając tego świadomość uśmiechać się jak małpa w cyrku.
43 18
odpowiedź
User
Ewcia
Jak to możliwe że program który ma 11 lat ma większą oglądalność niż nowy format. Na dodatek tvn24 ma mniejszy zasięg.
44 32
odpowiedź
User
rtyui
Propagandę też trzeba umieć robić. Słoń w składzie porcelany może pochwalić się większą wirtuozerią działania niż tvp info.
44 41
odpowiedź