Szkolenia na mobiliusz.pl i konkursy na blogach w kampanii Adobe CS 5.5

Rozpoczęła się kampania promująca wprowadzenie do sprzedaży nowego pakietu Adobe CS 5.5. Za akcję – obejmującą wideoszkolenia w serwisie mobiliusz.pl i konkursy na blogach branżowych – odpowiada agencja Think Kong.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii pakietu Adobe CS 5.5 na stronie mobiliusz.pl udostępnionych zostało 12 wideolekcji dotyczących m.in. tworzenia stron www na smartfony i tablety, przygotowywania aplikacji na urządzenia przenośne oraz przenoszenia aplikacji flash na smartfony. Szkolenia przygotowali eksperci w tych dziedzinach tacy jak Piotr Walczyszyn z Adobe, Grzegorz Róg z EduWeb.pl oraz Robert Podgórski z Black Moon Design. Materiały wideo może obejrzeć każdy użytkownik, który zarejestruje się w serwisie.

grafika

Ponadto kampania obejmuje współpracę z popularnymi blogerami: Maciejem Budzichem (blog.mediafun.pl), Grzegorzem Marczakiem (antyweb.pl), Arturem Kurasińskim (AK74.pl), Pawłem Lipcem (webfan.pl), Przemysławem Marczyńskim (mojmac.pl) oraz Piotrem Peszko (blog.2edu.pl). Na ich blogach w ciągu najbliższego miesiąca przeprowadzone zostaną konkursy dla osób zainteresowanych rozwiązaniami mobilnymi. Do wygrania będą tablety, smartfony i specjalne akcesoria.

Całą kampanię na zlecenie Adobe przygotowała i realizuje agencja interaktywna Think Kong.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta