Dariusz Dąbski: zarejestrowaliśmy telewizję AI

Nadawcy telewizyjni widzą rozwój sztucznej inteligencji jako szansę dla ich firm. Prezes Telewizji Puls Dariusz Dąbski podczas panelu na konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w Sopocie poinformował, że zarejestrował nawet telewizję pod marką AI.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Dariusz Dąbski: zarejestrowaliśmy telewizję AI
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls

Projekt Dąbskiego to właściwie platforma telewizyjna, która ma zawierać produkcje z oferty Telewizji Puls, która obejmuje dwa naziemne kanały: TV Puls i Puls 2.

- Byliśmy w Cannes. Są operatorzy, którzy chcą oferować nasze seriale w Indiach, Chinach - mówił Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. Oferta programowa platformy ma być przygotowana ze wsparciem sztucznej inteligencji. - Trwają szkolenia - dodał Dąbski.

Szef TV Puls na razie chce ujawniać innych informacji dotyczących tego projektu.

Z rozwiązań AI korzystają też inni nadawcy  - Widzimy przyspieszone tempo wprowadzenia sztucznej inteligencji. Takie rozwiązania stosujemy, to ogromne narzędzie dające możliwość ulepszenia procesów. Testujemy sztuczną inteligencję w różnych aspektach, tworzenia wizualizacji, tłumaczeń - mówiła Dorota Żurkowska, członkini zarządu TVN Warner Bros. Discovery.

grafika

Sztuczna inteligencja zmieni prace w telewizji

Zdaniem Bogusława Kisielewskiego, prezesa Kino Polska TV, sztuczna inteligencja zagości we wszystkich działach spółek  telewizyjnych, z wyjątkiem działów sprzedaży i zakupów, gdzie ważny jest kontakt z żywym człowiekiem. - AI to rewolucja na miarę wejścia internetu - stwierdził, podkreślając istotną cechę sztuczne inteligencji. Chodzi o to, że AI wykorzystuje wiedzę pozyskaną w jednym miejscu w całym systemie.

Marcin Klepacki, dyrektor dystrybucji TVP, podkreślił, że sztuczną inteligencję można wykorzystać do rekomendacji treści dla widzów. - Na pewno takie mechanizmy będą się rozwijały – stwierdził.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media