SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sztuka zakupów” w jesiennej kampanii reklamowej Factory

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów odzieżowych Factory prowadzona pod hasłem „Sztuka zakupów”. Kreacją reklam zajęła się agencja Eskadra.

W reklamach pokazane są osoby z różnych grup wiekowych i społecznych, odzwierciedlające swój styl m.in. poprzez noszoną odzież. Obok znajdują się nazwy marek, których ubrania mają na sobie, oraz informacja, że w sklepach Factory te rzeczy są dostępne zawsze z dużymi rabatami, sięgającymi od 30 do 70 proc.

Podsumowuje to hasło „Sztuka zakupów” mające zachęcać do kupowania w Factory atrakcyjnych ubrań w rozsądnych cenach. Pierwszy raz ten slogan pojawił się w kampanii firmy prowadzonej wiosną br.

Nowa kampania obejmuje prasę, radio, internet (reklamy rich mediowe, display i mobilne, aktywności w social media), BTL oraz outdoor (billboardy, citylighty). Potrwa do końca października.

Kreacją reklam zajęła się agencja Eskadra, pracująca dla Factory od czterech lat.

Dołącz do dyskusji: „Sztuka zakupów” w jesiennej kampanii reklamowej Factory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl