SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szymon Majewski spełnia marzenia w kampanii Max Pożyczki z Mini Ratką (wideo)

W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa Max Pożyczki z Mini Ratką oferowanej przez PKO BP. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann, Value Media i Cube Group.

Nowa kampania PKO BP reklamuje Max Pożyczkę z Mini Ratką, która zastąpiła dotychczasowe dwie oferty kredytów gotówkowych banku: pożyczkę do 20 tys. zł i obejmujący wyższe kwoty szybki serwis kredytowy. W reklamach Szymon Majewski wciela się w rolę konsultanta spełniającego marzenia klientów. Taki przekaz ma podkreślać, że Max Pożyczka z Mini Ratką pozwala łatwo sfinansować swoje bieżące potrzeby.




Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN 24 i ponad 30 stacji kablowych/satelitarnych) oraz internet (sieci afiliacyjne, największe portale, serwisy finansowe, mailing, Google - wyszukiwarka i sieć partnerska). Ponadto w ramach akcji realizowany jest konkurs fotograficzny, w którym warunkiem jest wzięcie Max Pożyczki z Mini Ratką do 10 kwietnia, a nagrodą - anulowanie spłaty do 5 tys. zł.


Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa (telewizja) i OS3 multimedia (internet), natomiast zakupem mediów zajęły się domy mediowe Universal McCann (telewizja) oraz Value Media i Cube Group (internet).

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski spełnia marzenia w kampanii Max Pożyczki z Mini Ratką (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gregory
A wydawało się, że banki będą utrudniały zaciąganie kredytów. A tu proszę nie wszystkie.
odpowiedź
User
student
swoją drogą Majewski pasuje do PKO jak pięść do nosa
odpowiedź
User
Skok na kasę
Zauważyłam,że każdy nawet najbardziej szanowany celebryta,traci sympatię i wiarygodnośc ,gdy pokazuje się w reklamie (vide Majewski,Welman).Chcielibyśmy wierzyć,że są ,nawet w telewizji,osoby,z pogladami których moglibyśmy się identyfikować. A tu kiszka!-okazuje się,że za kasę można każdego kupić.
I żeby to jeszcze robili z głodu!
odpowiedź