T-Mobile tworzy centrum operacyjne ds. cyberbezpieczeństwa

W Warszawie T Mobile Polska uruchamia własne centrum operacyjne ds. cyberbezpieczeństwa oraz wprowadza do oferty zarządzane usługi bezpieczeństwa IT. Komórka ma zająć się ochroną zasobów IT w świetle regulacji RODO i NIS.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowo powołany zespół w T-Mobile Polska za zadanie wykrywanie i zapobieganie incydentom związanym z cyberbezpieczeństwem dzięki całodobowemu monitorowaniu i analizie zdarzeń bezpieczeństwa. Eksperci wykrywają i reagują na incydenty oraz przedstawiają zalecenia dotyczące jego rozwiązania zgodnie z określonym SLA, wraz z przygotowaniem raportu podsumowującego działania.

Centrum stanowi najważniejszy punkt zarządzania bezpieczeństwem, sprawdza na bieżąco i raportuje stan bezpieczeństwa infrastruktury IT, minimalizuje czas potrzebny do wykrycia zagrożenia, a również umożliwia szybką odpowiedź na incydenty. T Mobile Polska, uruchamiając jednostkę, korzysta z doświadczeń i zaplecza technologicznego Grupy Deutsche Telekom.

W ramach centrum operacyjnego ds. cyberbezpieczeństwa, T Mobile świadczy usługi zarządzania firewall i WAF (ang. Web Application Firewall), zabezpieczenie przed atakami DDoS , wykrywanie luk zabezpieczeń urządzeń i oprogramowania IoT czy projektowania integracji systemów bezpieczeństwa IT.

- Cyfryzacja to rzeczywistość, a zaufanie w cyfrowym świecie stało się niezbędnym czynnikiem dla przedsiębiorstw w utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami. Od ponad 20 lat T Mobile zapewnia swoim klientom najwyższy poziom prywatności i bezpieczeństwa, a teraz nasze doświadczenie oraz technologie w zakresie cyberbezpieczeństwa są dostępne dla przedsiębiorców w nowo otwartym Security Operations Center w Warszawie. Oferujemy przedsiębiorcom szeroki zakres usług w tym zakresie, począwszy od audytów i doradztwa, po kompleksowe rozwiązania Cybersecurity-as-a-Service - powiedział Andreas Maierhofer, prezes T Mobile Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa