SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konsultanci T-Mobile obsługują klientów na WhatsAppie

Sieć T-Mobile Polska wprowadziła nowy kanał obsługi abonentów - w aplikacji WhatsApp. Konsultanci sieci odpowiadają ta drogą na pytania klientów.

Article

To czwarty interaktywny kanał kontaktu z operatorem: można się już kontaktować poprzez aplikację „Mój T‑Mobile”, czat online i Messengera. Operator wspiera użytkowników również na platformach społecznościowych (Facebook, Youtube, Instagram i LinkedIn).

Pula poszerzyła się o kolejny kanał: aplikację WhatsApp. Aby skorzystać z możliwości obsługi za pośrednictwem tego kanału, wystarczy zainstalować aplikację na smartfonie i dodać do książki adresowej numer +48 22 307 30 33. Po wysłaniu wiadomości tekstowej, z abonentem zaczyna rozmawiać konsultant sieci.

 

Wiadomości na WhatsAppie są zabezpieczone pełnym szyfrowaniem. Mimo to w aplikacji będzie można załatwiać tylko sprawy, które nie wymagają weryfikacji konta klienta. Za pomocą WhatsAppa i Messengera konsultanci odpowiadają na zapytania związane z ofertą, dostępnym sprzętem i z zapisami regulaminu świadczenia usług.

Jak podaje operator, w obliczu pandemii klienci coraz częściej kontaktują się z nim za pośrednictwem elektronicznych kanałów, co pozwala zachować płynność procesów obsługowych. W marcu br. z aplikacji „Mój T-Mobile” przynajmniej raz skorzystało ponad 44 proc. klientów indywidualnych.

W 2019 r. T-Mobile Polska zanotował spadek przychodów o 1,8 proc. do 6,385 mld zł oraz wzrost zysku EBITDA AL. o 0,9 proc. do 1,645 mld zł. Na koniec roku telekom miał 10,954 mln użytkowników, o 167 tys. więcej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konsultanci T-Mobile obsługują klientów na WhatsAppie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Albert
No i super. Im więcej możliwości kontaktu, tym lepiej. Szczególnie teraz.
odpowiedź
User
Groniu
No i super. Im więcej możliwości kontaktu, tym lepiej. Szczególnie teraz.
Zgadzam się, a poza tym Whatsapp jest chyba jedynym komunikatorem, który nie śledzi jeszcze ludzi. Ja na przykład wolę używać go zamiast messengera, więc dobrze że w końcu jest wybór.
odpowiedź
User
WWL
Wspolczuje pracownikom, coraz wiecej aplikacji ktore musza obslugiwac, coraz wiecej obowiazkow, a kiedy mieli podwyzke pensji ( podstawy , nie licze prowizji sprzedazowych)
odpowiedź