T-Mobile promuje „gorącą wyprzedaż” ze smartfonami, tabletami i notebookami (wideo)

Sieć telekomunikacyjna T-Mobile Polska zaczęła wyprzedażową kampanię reklamową. Akcję, pod hasłem „Gorącą wyprzedaż”, przygotowały firmy Leo Burnett i Starcom Mediavest Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
T-Mobile promuje „gorącą wyprzedaż” ze smartfonami, tabletami i notebookami (wideo)

W kampanii prezentowane są smartfony, tablety i notebooki dostępne teraz w różnych taryfach T-Mobile w niższych cenach. Obecnie są to m.in. Samsung Galaxy S5 Neo i HTC Desire 820 w ofercie abonamentowej i Huawei Y6 w ofercie Mix, a w styczniu promowane będą też mobilny internet oraz tablet Huawei Mediapad T1 8.0.

Kampania jest oparta na 15-sekundowych spotach z monochromatyczną kolorystyką z magentowymi akcentami, dynamicznym montażem i ciekawymi zabiegami postprodukcyjnymi

Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów oraz działania w internecie odpowiada Starcom Mediavest Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem