SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile reklamuje się jako „sieć największych możliwości” (wideo)

Rok po pojawieniu się T-Mobile na polskim rynku rusza jej nowa wizerunkowa kampania reklamowa. Akcję przygotowały agencja G7 i dom mediowy Starcom.

Nowa kampania T-Mobile pokazuje, jak w wielu sytuacjach z codziennego życia można korzystać z różnych usług oferowanych przez tę sieć. Kolejne sceny spotu pokazują m.in. uliczną bitwę na poduszki, mecz piłkarski i wycieczkę w góry. Dynamicznym obrazom towarzyszy piosenka „Helena Beat” grupy Foster the People. Całość kończy hasło „Sieć największych możliwości”.

To pierwsza wizerunkowa kampania T-Mobile od prawie roku. Latem ub.r. marka była bardzo mocno wspierana wizerunkowo, bo właśnie pojawiła się na polskim rynku. Wtedy działania prowadzono pod hasłem „Chwile, które łączą”, a ich motywem przewodnim były różowe bańki mydlane (obejrzyj jeden z tych spotów). W głównej reklamie wizerunkowej wystąpił Jan Nowicki  (zobacz to).

>>> Kampania z ukrytej kamery reklamuje „2x więcej na konto” w T-Mobile (wideo)

Obecna kampania obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie), internet (m.in. social media) oraz punkty sprzedaży T-Mobile. Kreację przygotowała agencja reklamowa G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Spot, w którym oprócz 15 aktorów występuje 200 statystów, wyreżyserował Marek Dawid.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile reklamuje się jako „sieć największych możliwości” (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Twój nick
Jak się pozbyć spamu esemesowego z T-Mobile? Nigdy nie wyrażałem zgody. Interwencje w BOA wystarczają na kilka miesięcy.
odpowiedź
User
WookasH
jaka to muzyka w tle tej reklamy ??
odpowiedź
User
X
raju ale zrzyna...przeciez to jest wszystko jak w reklamach Play. Nic ogryginalności w tym t-mobile :(
odpowiedź