"Taka zupa to konkret!" w kampanii marki Winiary

Należąca do Nestle marka Winiary rozpoczęła kampanię “Pomysłu na …”. Realizuje ją Publicis Poland.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Taka zupa to konkret!" w kampanii marki Winiary

Nowy „Winiary Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Winiary Pomysł na sycącą ogonową” i „Winiary Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. 

Działania są realizowane w digitalu, OOH oraz DOOH. Towarzyszy im hasło „Taka zupa do konkret”. Do zadań agencji należało opracowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad powstaniem wszystkich formatów reklamowych.

Idea kreatywna kampanii wykorzystuje potoczne określenie „konkretu” i bawi się jego dwuznacznością.

Na potrzeby kampanii Publicis Poland przygotowało spoty digitalowe 15” oraz 6”. W przypadku serwisu YouTube emitowana będzie 15”. Krótkie formaty video pojawią się także w wybranych mediach społecznościowych. Produkcją spotów zajęło się studio Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Reżyserię powierzono Arkowi Żyłce. Za planowanie mediów odpowiada OpenMind.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu