„Taki mamy klimat” - L.U.C rapująco promuje rowery miejskie we Wrocławiu (wideo)

Zaczęła się druga odsłona kampanii z udziałem rapera i producenta muzycznego L.U.C promującej publiczną komunikację rowerową we Wrocławiu obsługiwaną przez firmę Nextbike Polska. Przy tworzeniu spotu pracowali też studio Juice i Jan Kallwejt.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Taki mamy klimat” - L.U.C rapująco promuje rowery miejskie we Wrocławiu (wideo)

W spocie L.U.C rapując, przedstawia Wrocław jako idealne miejsce dla rowerzystów miejskich. - Postanowiłem podkreślić fakt, że we Wrocławiu prawie zawsze jest o kilka stopni cieplej niż w innych miastach. Wiosna zaczyna się tu wcześniej, a zima przychodzi później. Do tego jest tak płasko, że jak popracujemy nad kondycją to można jeździć do pracy bez podręcznego zestawu kabiny prysznicowej - opisuje muzyk.

Klip kończy się informacją o systemie Wrocławskiego Roweru Miejskiego, który obsługuje firma Nextbike Polska. - Rosnące doświadczenie powala nam popatrzeć na rower i jego funkcjonowanie w metropoliach z szerszej perspektywy, jako na nieodłączną część życia mieszkańców. Podobnie jest ze sztuką. Stąd właśnie wziął się pomysł na zaskakujące, niekonwencjonalne połączenie w postaci wyjątkowej kampanii - tłumaczy Tomasz Wojtkiewicz, prezes Nextbike Polska.

 

W październiku spot będzie emitowany przed filmami w kinie Nowe Horyzonty oraz rotacyjnie w czasie trwania American Film Festivalu, którego partnerem została firma Nextbike Polska.

Animacją klipu zajęło się wrocławskie studio Juice, a grafiki przygotował Jan Kallwejt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?