„Taniec z Gwiazdami” w nowym paśmie stracił 390 tys. widzów. 32,37 mln zł z reklam

Nadawany w poniedziałkowe wieczory dwunasty sezon „Tańca z Gwiazdami” gromadził średnio 1,35 mln widzów, o 390 tys. osób mniej niż poprzednią serię emitowaną rok temu w piątki. Polsat w czasie nadawania show był wiceliderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 32,37 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„Taniec z Gwiazdami” w nowym paśmie stracił 390 tys. widzów. 32,37 mln zł z reklam
Finał „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami 12”; fot. Polsat

W jesiennej ramówce „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był na antenie Polsatu w zupełnie nowym paśmie - w poniedziałki o godz. 20.00, w okresie od 30 sierpnia do 25 października br. Poprzednie jedenaście edycji show na antenie Polsatu oglądać można było w piątkowym prime-time. Wiosną br. w tym paśmie stacja emitowała program „Twoja twarz brzmi znajomo”.

Średnia oglądalność dwunastej edycji show wyniosła 1,35 mln widzów, co przełożyło się na 10,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,53 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,85 mln osób. Trzecie miejsce zajął finał widowiska z 1,38 mln.

grafika

W porównaniu do emitowanego w analogicznym okresie ub.r. jedenastego sezonu widowisko straciło 390 tys. widzów. Wówczas „Taniec z Gwiazdami” w piątkowe wieczory śledziło 1,74 mln widzów, co przełożyło się na odpowiednio 12,91 proc., 9,09 proc. oraz 9,50 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/family-food-fight-pojedynek-na-smaki-nowosc-polsat-ogladalnosc,7170097874212481a ##

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy gł. „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co dało stacji 15,82 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął TVN (gł. „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Chyłka - Inwigilacja”; 7,70 proc.), a czwarte - TVP1 (różne audycje, w tym „Pogoda”, „Alarm!” i „Leśniczówka”; 5,40 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był trzeci.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków produkcji w jesiennej ramówce wyniosły 32,37 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami 12” brały udział następujące gwiazdy: Izabela Małysz (żona Adama Małysza), Oliwia Bieniuk (córka aktorki Anny Przybylskiej i piłkarza Jarosława Bieniuka), Kinga Sawczuk (influencerka „Kompleksiara”), Magdalena „Kajra” Kajrowicz-Zapała (żona Sławomira Zapały), Sylwia Bomba (influencerka znana m.in. z programu TTV „Gogglebox. Przed telewizorem”), Denis Urubko (himalaista), Radosław Liszewski (lider zespołu Weekend), aktor telewizyjny i filmowy Piotr Mróz, Wojciech Węcławowicz (67-letni „Fit Oldboy”) i Łukasz „Juras” Jurkowski.

Piotr Mróz zwycięzcą

Zwycięzcą programu został Piotr Mróz (w parze z tancerką Haną Żudziewicz), który w finale pokonał Magdalenę „Kajrę Kajrowicz (tańczyła z Rafałem Maserakiem).

Jurorami w „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami 12” byli Andrzej Piaseczny (piosenkarz w ostatnich latach związany był z Telewizją Polską), Andrzej Grabowski, Michał Malitowski i Iwona Pavlović. Show prowadzili Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna oraz Izabela Janachowska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kulisy-taniec-z-gwiazdami-wiktoria-gasiewska-patryk-cebulski-polsat-cafe,7170133186733697a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7