SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Taniec z Gwiazdami” w nowym paśmie stracił 390 tys. widzów. 32,37 mln zł z reklam

Nadawany w poniedziałkowe wieczory dwunasty sezon „Tańca z Gwiazdami” gromadził średnio 1,35 mln widzów, o 390 tys. osób mniej niż poprzednią serię emitowaną rok temu w piątki. Polsat w czasie nadawania show był wiceliderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 32,37 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Finał „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami 12”; fot. Polsat Article

W jesiennej ramówce „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był na antenie Polsatu w zupełnie nowym paśmie - w poniedziałki o godz. 20.00, w okresie od 30 sierpnia do 25 października br. Poprzednie jedenaście edycji show na antenie Polsatu oglądać można było w piątkowym prime-time. Wiosną br. w tym paśmie stacja emitowała program „Twoja twarz brzmi znajomo”.

Średnia oglądalność dwunastej edycji show wyniosła 1,35 mln widzów, co przełożyło się na 10,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,53 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,85 mln osób. Trzecie miejsce zajął finał widowiska z 1,38 mln.

W porównaniu do emitowanego w analogicznym okresie ub.r. jedenastego sezonu widowisko straciło 390 tys. widzów. Wówczas „Taniec z Gwiazdami” w piątkowe wieczory śledziło 1,74 mln widzów, co przełożyło się na odpowiednio 12,91 proc., 9,09 proc. oraz 9,50 proc. udziału.

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy gł. „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co dało stacji 15,82 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął TVN (gł. „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Chyłka - Inwigilacja”; 7,70 proc.), a czwarte - TVP1 (różne audycje, w tym „Pogoda”, „Alarm!” i „Leśniczówka”; 5,40 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był trzeci.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków produkcji w jesiennej ramówce wyniosły 32,37 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami 12” brały udział następujące gwiazdy: Izabela Małysz (żona Adama Małysza), Oliwia Bieniuk (córka aktorki Anny Przybylskiej i piłkarza Jarosława Bieniuka), Kinga Sawczuk (influencerka „Kompleksiara”), Magdalena „Kajra” Kajrowicz-Zapała (żona Sławomira Zapały), Sylwia Bomba (influencerka znana m.in. z programu TTV „Gogglebox. Przed telewizorem”), Denis Urubko (himalaista), Radosław Liszewski (lider zespołu Weekend), aktor telewizyjny i filmowy Piotr Mróz, Wojciech Węcławowicz (67-letni „Fit Oldboy”) i Łukasz „Juras” Jurkowski.

Piotr Mróz zwycięzcą

Zwycięzcą programu został Piotr Mróz (w parze z tancerką Haną Żudziewicz), który w finale pokonał Magdalenę „Kajrę Kajrowicz (tańczyła z Rafałem Maserakiem).

Jurorami w „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami 12” byli Andrzej Piaseczny (piosenkarz w ostatnich latach związany był z Telewizją Polską), Andrzej Grabowski, Michał Malitowski i Iwona Pavlović. Show prowadzili Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna oraz Izabela Janachowska.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” w nowym paśmie stracił 390 tys. widzów. 32,37 mln zł z reklam

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lukas
Jestem w szoku tym, jaką ściemę Polsat musi wciskać reklamodawcom, że ci płaca takie pieniądze przy ich programach. Przecież oglądalność TzG była tragiczna, zwłaszcza w grupie docelowej. Nie wspomnę już o innych kiepskich programach, za które Polsat ma horrendalne stawki, mające się nijak do oglądalności…
33 12
odpowiedź
User
Edek
Fatalny wynik. Niech to już kończą, bo ani to ciekawe, ani oglądane
31 9
odpowiedź
User
Pawel
Moim zdaniem do słabego wyniku oglądalności TZG przyczynił się Andrzej P. znany wcześniej z incydentu obrażania ludzi.
14 23
odpowiedź