TCL przedłuża współpracę z CreativeHarder

Producent sprzętu elektronicznego TCL Electronics przedłużył współpracę z agencją CreativeHarder, której powierzono komunikację na rok 2020.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TCL przedłuża współpracę z CreativeHarder

W ramach współpracy, agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej w social media, prowadzenie kanałów social media, zakup mediów, obsługę graficzną oraz współpracę z influencerami.

Działania po stronie agencji prowadzi zespół kierowany przez Izabelę Juchniewicz oraz Szymona Kamińskiego, project managera.

CreativeHarder rozpoczęło realizację komunikacji marketingowej dla marki TCL w wyniku przetargu rozstrzygniętego w 2019 roku.

– Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z zespołem CreativeHarder, ponieważ nasze wspólne działania w 2019 roku przyniosły bardzo pozytywne efekty. Kampania z Mikołajem Roznerskim okazała się być dużym sukcesem wizerunkowym, a działania prowadzone w social mediach oraz strategia zakupu mediów osiągnęły wyniki lepsze, niż zakładaliśmy - mówi Magdalena Chodkiewicz, marketing manager w TCL Polska.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?