Teads z narzędziami do brand suitability od Integral Ad Science

Globalna platforma mediowa Teads zaczęła współpracę z firmą Integral Ad Science (IAS) oferującą technologie z zakresu mierzenia jakości mediów cyfrowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy Teads zintegrował swoją platformę z oferowanym przez IAS rozwiązaniem Context Control, które zapewnia reklamodawcom unikanie w kampanii nieodpowiednich dla ich marki treści. Marketerzy korzystający z Teads Ad Manager mają w panelu dostęp do listy segmentów kontekstowych IAS i na tej podstawie mogą optymalizować swoje kampanie reklamowe: programmatic display i wideo w modelu pre-bid.

Do wyboru w panelu jest ponad 200 zoptymalizowanych segmentów wykluczania kontekstowego, tak żeby zachować większą kontrolę i unikać emisji reklam przy treściach na określone tematy, w tym tych uznanych przez markę za ryzykowne lub szkodliwe. Dostępne są również niestandardowe profile brand suitability.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wydawcy-internetowi-e-reklama-bedzie-dalej-rosla-podwyzki-cen-nieuniknione,7169724853126785a ##

- Marketerzy są obecnie bardziej niż kiedykolwiek świadomi wartości równoważonego rozwoju ich strategii mediowych. Nasze partnerstwo z IAS daje reklamodawcom znacznie większą kontrolę nad ich działaniami związanymi z contenetm, łącząc rozwiązania innych firm z wysokiej jakości powierzchnią reklamową oferowaną przez Teads. Zapewniając klientom optymalny poziom brand suitability i możliwość skalowania kampanii, tak by dotrzeć do większej liczby konsumentów, umacniamy zaufanie i zapewniamy bezpieczne rozwiązania dla marek - podkreśla Remi Cackel, chief product officer w Teads.

- Integracja Teads Ad Manager z IAS wspiera także jakościowe dziennikarstwo, zapewniając lepsze wyniki działań reklamowych dla wszystkich stron - zaznacza.

- Cieszymy się, że możemy zintegrować nasze rozwiązanie Context Control z platformą Teads, dając tym samym reklamodawcom większą możliwość personalizacji ich kampanii poprzez analizę kontekstu i emocji na stronie. Jest to szczególnie ważne w świecie cookieless, ponieważ pozwala na uniknięcie pojawienia się kampanii przy niedopasowanych treściach w modelu pre-bid przy zachowaniu zasięgu, szczególnie w porównaniu do wykluczania opartego tylko o brand safety czy słowa kluczowe. To z kolei pozwala wydawcom na lepszą monetyzację ich powierzchni - podkreśla Yannis Dosios, chief commercial officer w IAS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa