SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tegoroczne debaty wyborcze mniej popularne niż te z 2007 r.

Niedawne debaty Bronisława Komorowskiego i Jarosława Kaczyńskiego oglądało mniej dorosłych Polaków niż dyskusje wyborcze z 2007 roku. Niedzielną debatę śledziło 6,1 mln pełnoletnich widzów, a środową – 5,7 mln.

Tegoroczne debaty wyborcze mniej popularne niż te z 2007 r.

Z danych TNS OBOP wynika, że niedzielną debatę prezydencką między Bronisławem Komorowskim a Jarosławem Kaczyńskim widziało średnio 6,1 mln Polaków powyżej 18. roku życia, czyli połowa pełnoletnich osób oglądających wtedy telewizję. Przypomnijmy, że według badania Nielsen Audience Measurement tę dyskusję śledziło przeciętnie 6,6 mln widzów (więcej).

Z kolei drugą debatę Komorowskiego i Kaczyńskiego oglądało w środę średnio 5,7 mln dorosłych Polaków, czyli 55 proc. wszystkich osób z tej grupy wiekowej będących wtedy przed telewizorami. Dane Nielsen Audience Measurement pokazują, że ogółem środowa dyskusja kandydatów na prezydenta przyciągnęła 6,5 mln widzów (więcej).

Tegoroczne debaty prezydenckie oglądało mniej dorosłych Polaków niż debaty przed wyborami parlamentarnymi w 2007 roku nadawane tylko w TVP2. Ówczesne dyskusje Jarosława Kaczyńskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego oraz Aleksandra Kwaśniewskiego i Donalda Tuska śledziło po ponad 7 mln pełnoletnich widzów. Jeśli wziąć oglądalność niedawnych debat prezydenckich tylko z TVP1 – gdzie zgromadziły najwięcej widzów – ich wyniki i pozycje w ogólnym zestawieniu są jeszcze niższe.

Dane TNS OBOP pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez tę firmę od 1997 roku na grupie 2641 Polaków powyżej 18. roku życia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tegoroczne debaty wyborcze mniej popularne niż te z 2007 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl