„Tele Tydzień” i „Newsweek” dużo więcej z reklam, „Viva!” i „Twój Styl” w dół (TOP10)

W lutym br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam 0,7 proc. mniej niż rok wcześniej. Duże wzrosty przychodów osiągnęły „Tele Tydzień” i „Newsweek Polska”, za to spadki zanotowały „Viva!” i „Twój Styl”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Cennikowe wpływy reklamowe „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) były w lutym o 63,6 proc. wyższe niż przed rokiem, a „Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska) o 54,3 proc. wyższe - wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Mniejsze wzrosty przychodów z reklam zanotowały „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) - 21,2 proc., „Gala” (G+J Polska) -  21,2 proc., oraz „Show” (Wydawnictwo Bauer) - 17,7 proc. „Wprost” (AWR Wprost) zarobił 9,4 proc. więcej niż przed rokiem, a „Party” (Edipresse Polska) - 5,9 proc.

Jedynymi magazynami z czołówki, których cennikowe wpływy reklamowe zmalały w skali roku, są „Viva!” (Edipresse Polska) i „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Ten pierwszy zarobił mniej o 18,8 proc., a drugi - o 4,1 proc.

Ogółem wszystkie pisma zarobiły z reklam 0,7 proc. mniej niż przed rokiem. To mniejszy spadek niż w styczniu, kiedy te przychody zmalały o 10,3 proc. (zobacz szczegóły). Natomiast w całym ub.r. faktyczne wpływy reklamowe według szacunków Starlinka zmniejszyły się o 16,2 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"