SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” i „Newsweek” dużo więcej z reklam, „Viva!” i „Twój Styl” w dół (TOP10)

W lutym br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam 0,7 proc. mniej niż rok wcześniej. Duże wzrosty przychodów osiągnęły „Tele Tydzień” i „Newsweek Polska”, za to spadki zanotowały „Viva!” i „Twój Styl”.

Cennikowe wpływy reklamowe „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) były w lutym o 63,6 proc. wyższe niż przed rokiem, a „Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska) o 54,3 proc. wyższe - wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Mniejsze wzrosty przychodów z reklam zanotowały „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) - 21,2 proc., „Gala” (G+J Polska) -  21,2 proc., oraz „Show” (Wydawnictwo Bauer) - 17,7 proc. „Wprost” (AWR Wprost) zarobił 9,4 proc. więcej niż przed rokiem, a „Party” (Edipresse Polska) - 5,9 proc.

>>> Top 75 tygodników w Polsce. Na czele „Tele Tydzień”

Jedynymi magazynami z czołówki, których cennikowe wpływy reklamowe zmalały w skali roku, są „Viva!” (Edipresse Polska) i „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Ten pierwszy zarobił mniej o 18,8 proc., a drugi - o 4,1 proc.

Ogółem wszystkie pisma zarobiły z reklam 0,7 proc. mniej niż przed rokiem. To mniejszy spadek niż w styczniu, kiedy te przychody zmalały o 10,3 proc. (zobacz szczegóły). Natomiast w całym ub.r. faktyczne wpływy reklamowe według szacunków Starlinka zmniejszyły się o 16,2 proc. (więcej na ten temat).

>>> Top 25 dwutygodników w Polsce. Liderem „Przyjaciółka”

TOP 10 - cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
Wirtualnemedia.plII.2013II.2012
Tele Tydzień11 084 743 zł6 775 766 zł
Newsweek Polska8 872 832 zł5 751 411 zł
Wprost6 392 983 zł5 845 466 zł
Viva!6 038 367 zł7 436 682 zł
Forbes5 060 700 zł4 175 200 zł
Party4 827 650 zł4 557 983 zł
Show4 784 496 zł4 065 290 zł
Gala4 255 993 zł3 513 508 zł
Twój Styl3 986 620 zł4 157 260 zł
Grazia3 713 104 zł-
monitorowane tytuły razem163 338 606 zł164 514 405 zł
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Newsweek” dużo więcej z reklam, „Viva!” i „Twój Styl” w dół (TOP10)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
W lutym "Viva" i "Party" zarobiły z reklam ponad 10 baniek, a w marcu ludzie zostali tam pozbawieni etatów i wszyscy pracują na "śmieciówkach". Gdzie tu sens i logika?
odpowiedź
User
NICO
A gdzie Polityka?
odpowiedź
User
John
Nie bierzcie pod uwagę tego rankigu ponieważ nie uwzglednia rabatów, np. WProst jest tak wysoko a strone można kupic za 10-15 tys i jaka to logika
odpowiedź