SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Teleranek” w TVP1 śledzi 330 tys. widzów, w tym tylko 20 tys. dzieci

Wznowiony po latach „Teleranek” ogląda średnio 333 tys. osób. TVP1 w czasie nadawania programu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Dziecięcy magazyn wypada również słabo wśród widzów dziecięcych.

Article

Reaktywowany program „Teleranek” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele ok. godz. 9.30, począwszy od 6 marca br. Średnia widownia czterech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 333 tys. osób, co przełożyło się na zaledwie 4,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Magazyn bardzo słabo wypada w swojej docelowej grupie, czyli wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat. W tym ujęciu jego widownia wynosi 24 tys. osób, co przekłada się na tylko 2,80 proc. udziału.

Do tej pory największą widownię przyciągnął trzeci odcinek, który śledziło średnio 461 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki „Teleranka”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

20-03-2016

09:26:40

09:49:01

460 968

5,58%

03-04-2016

09:32:14

09:57:07

346 290

4,55%

13-03-2016

09:39:09

10:01:28

266 599

3,08%

TVP1 w paśmie nadawania programu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajmuje TVN z udziałem na poziomie 14,44 proc., nadający w tym czasie magazyn „Dzień Dobry TVN”. Drugi jest Polsat (7,26 proc.; animacje), a trzecia - TVP2 (6,65 proc.; filmy dokumentalne). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

1 190 407

14,44%

14,95%

Polsat

598 257

7,26%

10,20%

TVP2

548 264

6,65%

5,00%

TVP1 - Teleranek

333 259

4,04%

3,05%

W „Teleranku” znajdują się informacje o aktualnych wydarzeniach z różnych dziedzin: muzyki, sportu, kultury, technologii, a także żartobliwe wiadomości. Program opowiada także o ciekawych zajęciach, zachęca do rozwijania zainteresowań. Młodzi widzowie mogą wziąć udział w konkursach z nagrodami oraz komentować program w mediach społecznościowych. Audycję prowadzą czwórka dzieci: Ola, Zosia, Iwo i Bernard (więcej na ten temat).

„Teleranek” był emitowany co niedzielę w TVP1 od 1972 do 2009 roku, z krótką przerwą w stanie wojennym. Zdjęcie programu z ramówki kilka lat temu uzasadniano jego malejącą oglądalnością (śledziło go wówczas 670 tys. widzów) i wyczerpaniem się formuły.

Dodajmy, że „Teleranek” to jeden z kilku programów sprzed lat wznowionych w wiosennej ramówce przez Telewizję Polską. W TVP2 emitowana jest „Sonda 2” i „Kocham Cię, Polsko!” , a TVP1 zaczęła pokazywać nowe odcinki „Pegaza” i programu Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” .

W marcu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,74 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Teleranek” w TVP1 śledzi 330 tys. widzów, w tym tylko 20 tys. dzieci

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
same "sukcesy" :D widzowie widać są zachwyceni formatami sprzed lat :D
odpowiedź
User
Taka prawda, lewaczki
Dzieci o tej porze doradzaja teraz mamom czy kupic kiecke z Mango czy Monnari.
odpowiedź
User
marketer
doradzają czy kupić kieckę z Patrizia Aryton ;)
odpowiedź