Telewizyjna ofensywa Beko

1. sierpnia rusza nowa kampania reklamowa Beko. W spotachtelewizyjnych marka promuje swoje pralki. Kampania potrwa do 9września 2007 roku. Zobacz spot!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"W swoim spocie reklamowym Beko chce skierować uwagę widza nagłówne zadanie pralki: idealnie czysta odzież, bez uporczywychplam. Prezentowany przez nas produkt jest bardzo nowoczesny, mawiele funkcji, z których użytkownik może korzystać za pomocąpodświetlanego na pomarańczowo wyświetlacza LCD. Najważniejsze wprzekazie jest to, że pralka Beko świetnie pierze ubrania, a więcspełni oczekiwania naprawdę wymagających użytkowników" - mówi OrhanSayman, Dyrektor Regionalny Beko.

W nowym spocie Beko widzimy mężczyznę w restauracji, który podwpływem uroku pięknej kobiety puszcza wodze fantazji. Przez chwilęwyobraża sobie, że flirtuje z nieznajomą, którą zabiera do klubuiodwozi do domu. Po tym przyjemnym spotkaniu mężczyzna wraca do domui wkłada do pralki dowód zdrady - koszulę z kołnierzykiemubrudzonym szminką. Zanim jednak pralka BEKO poradzi sobie z tąplamą, do łazienki wkrocza żona. Widząc ślad pomadki, wymierzaniewiernemu mężowi bolesny cios, którego wizja raptownie przerywafantazję&

Dwa spoty (30- i 10- sekundowe) zostały wybrane spośródmiędzynarodowych spotów opracowanych przez agencję reklamową TBWA izaadaptowane na rynek polski. Kampania potrwa do 9 września2007.

Reklamę będzie można zobaczyć w następujących stacjachtelewizyjnych: TVN, Polsat, TVN7, TV4, TV Puls, Tele5, Discovery,AT Media, TVN Turbo, Polsat Sport.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.Kampanie wspierają także działania PR prowadzone przez agencjęMulti Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?