SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Teraz co tydzień

"Media & Marketing Polska" przekształca się w tygodnik

Najstarszy polski magazyn, poświęcony mediom, reklamie i marketingowi, dotąd ukazujący się jako dwutygodnik, zmienił cykl wydawniczy na tygodniowy. Jednocześnie zmniejszył format.

- Czekaliśmy na stosowny moment. Formuła dwutygodnika była przejściowa. Przejście na tygodnik pozycjonuje nas w jednej grupie z wiodącymi pismami, zajmującymi się ekonomią - powiedział Kehrt C. Reyher, prezes spółki VFP Communications, wydawcy magazynu.

"Media & Marketing Polska" ma także mniejszy format i nową szatę graficzną. Zdaniem Reyhera lepiej wpisuje się we współczesną rzeczywistość mediową.

 - Najważniejsze, że szybciej docieramy do naszych czytelników z informacją, co może im dać przewagę konkurencyjną, a naszym reklamodawcom zapewniamy większą elastyczność.

"Media & Marketing Polska" jest obecnie jedynym pismem w swojej branży, które ukazuje się w cyklu tygodniowym.

Cena egzemplarzowa magazynu spadła z 12,50 do 9,90 zł. Nakład pozostaje na poziomie 10 tys. egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Teraz co tydzień

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl