The Digitals przejęła udziały Booost od Gdali i Kornickiego, większa integracja Grupy S/F

Firma The Digitals kupiła pozostałe 35 proc. udziałów agencji marketingu internetowego Booost (obie spółki należą do holdingu Mediacap) od zarządzających nią Łucji Gdali i Sławomira Kornickiego. Celem jest mocniejsze zintegrowanie podmiotów tworzących Grupy S/F.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
The Digitals przejęła udziały Booost od Gdali i Kornickiego, większa integracja Grupy S/F
Od lewej: Marcin Jeziorski, Sławomir Kornicki i Łucja Gdala

W komunikacie giełdowym Mediacapu zaznaczono, że The Digitals kupiła od Łucji Gdali i Sławomira Kornickiego 35 proc. udziałów Booost po cenie nominalnej. W konsekwencji ma 100 proc. udziałów agencji.

Zmienił się też zarząd Booost: nie ma już w nim Gdali i Kornickiego, a jedynym członkiem jest Piotr Hassine, prezes The Digitals.

Te zmiany mają na celu większą integrację operacyjną Grupy S/F (należącej do Mediacapu), w skład której oprócz The Digitals i Booost wchodzą agencje Scholz&Friends Warszawa i EmLab.

Agencja Booost została uruchomiona w połowie ub.r. z przekształcenia spółki MCP Publica. Zajmuje się performance marketingiem i usługami z zakresu big data.

W minionym kwartale Mediacap (oprócz Grupy S/F kontrolujący firmy i marki TalentMedia, IQS, Plastream i Opinie.pl, a od marca br. także LifeTube) zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 16,6 proc. do 19,2 mln zł oraz 1,25 mln zł straty netto (wobec 701 tys. zł straty rok wcześniej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej