SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice Kids 3” zyskało 310 tys. widzów. TVP2 liderem rynku

Trzecią edycję „The Voice Kids” po sześciu odcinkach emisji ogląda średnio 2,35 mln osób, o 310 tys. więcej względem pokazywanej rok temu drugiej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku.

Jury „The Voice Kids 2”; fot. TVP Article

„The Voice Kids 3” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.05, począwszy od 4 stycznia 2020 roku. Jednak dwa pierwsze odcinki show stacja pokazała w Nowy Rok, czyli 1 stycznia br. o 20.05 i o 21.05. Średnia widownia sześciu pierwszych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,35 mln osób, co przełożyło się na 15,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,60 mln oglądających, produkcja zgromadziła 4 stycznia (była to emisja z godz. 21.05).

Dla porównania, drugą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w styczniu ub.r., po 3 pierwszych tygodniach oglądało średnio 2,04 mln osób, co przełożyło się na 12,75 proc. udziału w 4+, 12,69 proc. w 16-49 i 11,57 proc. w 16-59. Dziecięce show gromadzi o 310 tys. widzów więcej niż rok temu.

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids 3” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 10,65 proc., emitujący wówczas gł. filmy fabularne (raz pokazana została Gala Mistrzów Sportu). Trzecia jest TVP1 (gł. prognoza pogody, „Alarm!”, „Komisarz Alex” i filmy; 8,43 proc.), a czwarty - TVN (pasmo filmowe; 6,11 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest liderem.

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Występy uczestników w trzeciej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniają: Dawid Kwiatkowski, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Voice Kids 3” zyskało 310 tys. widzów. TVP2 liderem rynku

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qwert
Polski "The Voice" doczekał się 10-ciu edycji i dwóch mutacji.
9 2
odpowiedź
User
Michał
Tak tak Nowy Rok był w poniedziałek... ale chyba z 2 lata temu...
8 1
odpowiedź
User
romus
Pusty program TVP.
6 9
odpowiedź
User
seba
Polski "The Voice" doczekał się 10-ciu edycji i dwóch mutacji.


mając jedno studio mają ramówkę na cały rok
6 2
odpowiedź
User
seba
Studio producenckie Kurski+, nawet nie chce wiedzieć ile na końcu ten sukces kosztuje, program programem ale na sam koniec idzie taka kasa, na tzw promocje tych dzieciaków, że szczęka opada
1 4
odpowiedź