Think Kong będzie promować w internecie Adobe Creative Suite 5

Agencja Think Kong wygrała konkurs na przygotowanie i realizację kampanii wprowadzającej nowej edycję pakietu Adobe Creative Suite. Działania będą prowadzone w internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach obsługi komunikacyjnej launchu Adobe Creative Suite 5 agencja Think Kong zajmie się przygotowaniem strategii i realizacją internetowych działań promujących ten pakiet. Firma będzie odpowiadać m.in. za współpracę z blogerami oraz planowanie i zakup mediów. – Wybraliśmy Think Kong ze względu na kreatywność w podejściu do tego projektu – uzasadnia Klaudia Jaworska, senior marketing manager odpowiadająca w Adobe za Europę Wschodnią. Początek kampanii – zaplanowanej na kilka etapów – jest przewidziany na początek kwietnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"