Think Kong będzie promować w internecie Adobe Creative Suite 5

Agencja Think Kong wygrała konkurs na przygotowanie i realizację kampanii wprowadzającej nowej edycję pakietu Adobe Creative Suite. Działania będą prowadzone w internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach obsługi komunikacyjnej launchu Adobe Creative Suite 5 agencja Think Kong zajmie się przygotowaniem strategii i realizacją internetowych działań promujących ten pakiet. Firma będzie odpowiadać m.in. za współpracę z blogerami oraz planowanie i zakup mediów. – Wybraliśmy Think Kong ze względu na kreatywność w podejściu do tego projektu – uzasadnia Klaudia Jaworska, senior marketing manager odpowiadająca w Adobe za Europę Wschodnią. Początek kampanii – zaplanowanej na kilka etapów – jest przewidziany na początek kwietnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"