Think Kong zaczyna obsługę Coca-Coli w zakresie SEO

Agencja Think Kong prowadzi dla polskiego oddziału Coca-Cola HBC Polska działania w zakresie SEO.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Współpraca Coca-Cola HBC z Think Kong ma na celu wzmocnienie widoczności treści związanych z aktywnością firmy w Polsce. Współpracę rozpoczął audyt SEO, analiza i segmentacja ruchu z Google Search oraz opracowanie strategii zwiększania zasięgu informacji o działalności Coca-Cola HBC Polska w wynikach wyszukiwania.

W zakres stałych działań prowadzonych przez zespół On Board Think Kong wchodzą m.in.: optymalizacja on-site, tworzenie treści poszerzających informacje na temat działalności firmy, analityka.

Umowa została podpisana na 6 miesięcy. Działania ze strony On Board Think Kong prowadzi zespół kierowany przez Roberta Głowackiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?