Tiger Energy Drink wraca z nową kampanią, Wojtek Sokół w reklamie

Grupa Maspex wróciła z kampanią marki napojów energetycznych Tiger. Działania pod hasłem “Rób swoje”  to mocny przekaz dla wszystkich, którzy codziennie – w swoim tempie i na własnych zasadach żyją po swojemu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Tiger Energy Drink wraca z nową kampanią, Wojtek Sokół w reklamie
mat.pras.

Marka Tiger w swoim spocie pokazuje ludzi, którzy bez względu na miejsce, czas i okoliczności, konsekwentnie “robią swoje”. Film składa się z dynamicznych ujęć – blokowiska, podwórka, siłowni na świeżym powietrzu. Trzech bohaterów – ambasadorów Tiger – pokazuje, że prawdziwa siła nie rodzi się na pokaz.

Wyjątkowym elementem kampanii jest udział Wojtka Sokoła – ikony autentyczności i konsekwencji. Jego charakterystyczny głos nadaje filmowi unikalny rytm i mocny przekaz. Sokół od lat idzie własną ścieżką, wierny sobie, bez kompromisów. 

Kampania “Rób swoje” otwiera nowy etap współpracy z artystą – kolejne materiały z jego udziałem pojawią się w sezonie.

Działania reklamowe są szeroko wspierane w digitalu – na kanałach marki, ambasadorów i twórców w serwisach YouTube, Meta i TikTok. Dodatkowo przekaz wzmocni ogólnopolska kampania outdoorowa obejmująca billboardy i citylighty.

Za kreację reklam odpowiada Brasil Group, media zaplanował i kupił Starcom (Publicis Group).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu