Time, Radio Maryja i Radiostacja w górę

Spada udział w rynku grupy Agora, Audytorium, Radia Plus i sieci Ad.point

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grupa Radiowa Time (Radio Eska i Gold FM) niezmiennie przoduje wśród grup radiowych pod względem wyników słuchalności. W rankingu wyprzedzają ją jedynie stacje ogólnopolskie - wynika  z pełnych danych SMG/KRC a Millward Brown Co.

Warto również zaznaczyć poprawę wyników Radiostacji oraz wzrost Radia Maryja.

 Udział w rynkuVII - IX'03VII - IX'04Radio RMF FM23,69%24,05%Radio Zet18,56%20,74%Polskie Radio Program 116,89%15,68%Time (26)5,02%6,56%Polskie Radio Program 34,75%5,20%Audytorium  [17]5,21%4,56%Agora [29]4,82%4,03%Radio Maryja2,38%2,63%Plus   [22]1,84%1,50%Ad point  [9]1,35%1,22%Radiostacja0,48%0,73%Radio Wawa0,91%0,60%Polskie Radio Program 20,75%0,48%Radio TOK FM0,25%0,28%Polskie Radio Bis0,21%0,25%

Radio Track, SMG/KRC a Millward Brown Co., TG:15+, Polska

Zasięg dzienny VII-IX'03  VII-IX'04Radio RMF FM28,51%    30,09%Radio Zet23,80%    26,19%Polskie Radio Program 118,15%    18,09%Time  [26]6,64%       8,57%Audytorium  [17]8,07%        7,52%Agora [29]6,51%        5,86%Radio Maryja3,89%        4,06%Plus   [22]2,62%         2,53%

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu