Tina przed Przyjaciółką

W kwietniu 2006 roku wszystkie tygodniki poradnikowe zwiększyły sprzedaż.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Lider segmentu jest tygodnik ”Tina” (Bauer), której średnia sprzedaż w kwietniu 2006 roku wyniosła 443 934 egz., czyli o 4,6 proc. więcej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP. Na drugim miejscu uplasowała się ”Przyjaciółka” (Edipresse) - wzrost o 8,1 proc. a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży, o 69,1 proc.

 kwiecień20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemTina648593443934687822424322Przyjaciółka663823421767645845390066Pani Domu783313405791499939239944Naj585940366733477500241584

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"