Tomasz Byskosz w Lenovo

Tomasz Byskosz objął stanowisko marketing managera Lenovo Technology w Polsce. Będzie odpowiedzialny za koordynację działań marketingowych i PR a także wsparcie sprzedaży.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Alicja Klemendorf, która dotychczas koordynowała działania marketingowe polskiego oddziału Lenovo Technology, przechodzi na urlop macierzyński. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako dyrektor marketingu producenta sprzętu IT Iiyama Polska w latach 1999-2004. Następnie przez rok zajmował się marketingiem i sprzedażą w Meet Music. Pełnił także funkcję dyrektora marketingu Travelplanet.pl. Od jesieni 2005 roku pracował we wrocławskiej agencji reklamowej Auriga Design Group jako dyrektor marketingu i sprzedaży. Byskosz ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, a także studia podyplomowe z zarządzania i marketingu oraz zarządzania finansami w Akademii Ekonomicznej im. Oscara Langego we Wrocławiu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe