W Codemedia Tomasz Choroszewski objął funkcję deputy customer & data intelligence directora. Ma wzmocnić kompetencje code.insights w zakresie analityki digitalowej.
- Widzimy, że założenie code.insights było dobrym posunięciem biznesowym. Rozwój naszych usług z zakresu data intelligence wpłynął na jeszcze lepszą jakość zarówno przygotowywanych ofert, jak i codziennej pracy dla klientów. Chcemy nadal rozwijać ten obszar naszej działalności, dlatego poszerzamy zespół ekspertów - podkreśla Piotr Bieńko, prezes domu mediowego Codemedia.
Poprzednio Choroszewski pracował w Telewizji Polskiej, gdzie odpowiadał m.in. za wdrożenie i komercjalizację telewizji hybrydowej oraz rozwój oferty wideo w internecie. Wcześniej przez ponad siedem lat był związany z biurem reklamy portalu o2.pl.
Jest absolwentem psychologii społecznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Przestaję słuchać Zetki, bo dość mam słuchania reklam o erekcji przy śniadaniu, czy w samochodzie w obecności dzieci. To jest radio tylko dla dorosłych...bo reklamy nadaja się na późny wieczór. Nie mam ochoty dyskutować z sześciolatkiem o erekcji. Zmieniam stację na bardziej dostępną dla rodziny. Dość monotonna muzyka....
Niestety, Zeta traci i będzie tracić, a z drugiej strony, to dorośli słuchacze mają mają już swoje stacje radiowe, nikt nie potrzebuje Radia Zet, które jest najbardziej plastikowym radiem na rynku. Życzę Wam dalszych spadków
Pracowałem 8 lat w radiu ale mnie zwolnili bo powiedzieli że już nie jestem dobrym prezenterm. W zetce maja samych nieudaczników więc pomyślałem że może tam mnie przyjmą. Warto do nich wyslac CV? Myślicie ze to dobry pomysł? Jak tak patrzę na kadrę to mógłbym w strukturach eurozetu dojść do prezesury . Warto do nich pisać?