SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Dakowski i Tomasz Izydorczyk w zarządzie UPC Polska

Dyrektor sprzedaży UPC Polska Tomasz Dakowski i dyrektor marketingu w tej firmie Tomasz Izydorczyk awansowali na członków zarządu operatora.

Tomasz Dakowski i Tomasz IzydorczykArticle

Tomasz Dakowski zarządza obszarem sprzedaży i utrzymania klientów w UPC od 2013 roku. Odpowiadał m.in. za rozwój kanałów sprzedaży, a także przebudowę modelu sprzedaży detalicznej, co pozwoliło dwukrotnie zwiększyć sieć sprzedaży w postaci tzw. wysp i mniejszych salonów UPC w centrach handlowych.

Tomasz Izydorczyk dołączył do UPC Polska w październiku 2015 roku, obejmując funkcję dyrektora marketingu. Jego rolą jest wdrażanie strategii marketingowej i produktowej UPC oraz dbanie o rozwój portfolio oraz umacnianie pozycji firmy na rynku.

Dakowski i Izydorczyk dołączyli do zarządu UPC Polska, który tworzyli dotąd:  Jakub Kłoczewiak, Zoltan Bodnar, Jerzy Gołębiowski, Beata Stola i Janusz Nowak.


Od listopada ub.r. sieć UPC Polska szuka prezesa, bo sprawujący tę funkcję Ramiro Lafarga odszedł z firmy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Dakowski i Tomasz Izydorczyk w zarządzie UPC Polska

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zmech11
Gdzie 13 Ulica i Uniwersal?
odpowiedź
User
SET
upc WINNI NAZYWAĆ SIĘ TELEWIZJA UPS , JEDEN WIELKIE GÓ ...... . STERE SERIALE KUPOWANE ZA 1 DOLCA LUB DARMOCHA , PROGRAM ZAPEWNW NA POZIOMIE PAMPERSÓW Z ZARZADU , ŻE TYM LUDZIOM NIE JEST WSTYD CO SERWUJĄ
odpowiedź
User
Beata Kaczyńska
Firma beznadziejna. Na polskim rynku funkcjonuje tylko z powodu braku silnej konkurencji i prawdopodobnie dzięki wyzyskowi pracowników (niesatysfakcjonujące warunki finansowe i traktowanie pracowników jak wyrobników) skoro lekceważąco traktują klientów (dwa razy nie dotrzymano terminu założenia TV+internet w w kilku miejscach prywatnych w Warszawie, mimo zawartej umowy). Najśmieszniejsze jest samozadowolenie członków zarządu.
odpowiedź