Tomasz Englert szefem GroupM

Od początku przyszłego roku GroupM w Polsce będzie działała w nowej strukturze.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jej szefem został Tomasz Englert, ostatnio dyrektor zarządzający MediaCom Warszawa.

- Celem utworzenia nowej struktury jest zwiększenie efektywności działania wszystkich domów mediowych należących do WPP. Będziemy wspólnie negocjować warunki zakupu mediów od roku przyszłego. Suma budżetów klientów wszystkich domów mediowych wchodzących w skład GroupM  to ok. 30% polskiego rynku, co powoduje że GroupM będzie największym przedsięwzięciem tego typu w Polsce - powiedział Tomasz Englert.

- Nie planujemy rewolucji, a ewolucję, która przyniesie korzyści wynikające ze skali GroupM wszystkim klientom domów mediowych należących do GroupM w Polsce - dodał Tomasz Englert.

Domy mediowe raportują bezpośrednio do GroupM.

- Takiej struktury nie ma żadna inna organizacja tego typu w Polsce, a jest to niezmiernie istotny element ponieważ sądzimy, że pozwoli na uniknięcie pułapki sprzecznych interesów w ramach grupy. Pułapki która przesądziła o porażce innych przedsięwzięć tego typu - informuje Tomasz Englert.

- To co nas również wyróżnia to zakres działania: Przyczyną powstanie GroupM nie jest wyłącznie stworzenie wspólnej pozycji negocjacyjnej, ale poszukiwanie synergii w zakresie wszystkich działań niewyróżniających domów mediowych w grupie tj. gromadzenie danych rynkowych, administracji, czy budowy oprogramowania - kończy Tomasz Englert.

GroupM na świecie to „parent company” dla domów mediowych należących do holdingu WPP czyli MindShare, MediaCom, Mediaedge:cia. W Polsce do tej grupy należą również domy mediowe Guideline, Maxus oraz The Media Insight.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"