Tomasz Gadziński client directorem w MediaCom Warszawa

Tomasz Gadziński awansował w strukturach MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko client directora. Nadzoruje pracę zespołu, obsługującego jednego z kluczowych klientów agencji - markę Play.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Gadziński ścieżkę zawodową w branży mediowo-marketingowej rozpoczynał 10 lat temu od Starcom Mediavest Group.

W latach 2013-2020 pracował dla Value Media (Group One), awansując od stanowiska digital communication plannera do communication managera (tę ostatnią funkcję pełnił od 2017 r.). W agencji obsługiwał m.in. takich klientów jak: PKO Bank Polski, L'Oreal, Jaguar & Land Rover czy Amica.

Pracę w MediaCom Warszawa rozpoczął w marcu 2020 roku. Początkowo, w roli digital leada, pracował dla takich klientów jak Grupa PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel) oraz The Coca-Cola Company. Ostatnio jako communication lead dla The Coca-Cola Company oraz marki Costa Coffee.

Tomasz Gadziński jest absolwentem Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"