Tomasz Kot reklamuje tvn player w Telewizji Osobistej Netii (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamująca udostępnienie tvn playera w Telewizji Osobistej Netii. Akcję, w której występuje Tomasz Kot, przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania tvn playera w Telewizji Osobistej Netii podkreśla, że w ramach tej usługi ma się dostęp do ponad 5 tys. odcinków seriali, show i programów TVN, a także kanałów tematycznych tego nadawcy. Reklamy informują też, że dodatkowo przez 4 miesiące można korzystać z internetu i telefonu za dwa złote miesięcznie.

 

Akcja jest oparta na zabawnych spotach z udziałem Tomasza Kota. Jeden z nich jest utrzymany w stylistyce reklam z rozpoczętej dwa miesiące kampanii „Wydżampuj swoje TV” (obejrzyj tamte spoty).

 

Nowe reklamy, w wersji 20- i 15-sekundowej, od 12 kwietnia będą emitowne w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN oraz stacjach tematycznych (m.in. w TVN 24 i kanałach z oferty Discovery i Atmediów). Kreacją spotów zajęła się agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"